Ako zlepšiť naše (sexuálne) zdravie?

Nemalú časť, konkrétne asi tretinu mužskej populácie, trápia problémy s erektilnou dysfunkciou. Čo je vlastne stav, kedy nie je erekcia z nejakého dôvodu dostatočne silná k tomu, aby stačila k vykonaniu kvalitného pohlavného styku. V nejednom prípade za to môže aj predčasná ejakulácia, u mužov v strednom a staršom veku je to však aj fakt, že neprichádza k požadovanému stoporeniu. Konkrétnejšie odpovede môže poskytnúť ako zlepšiť erekciu Forcex a okrem toho tiež niekoľko známych rád, ktoré by mali viesť k prirodzenej náprave.

Muž fajčí cigaretu, tma


Vo všeobecnosti ich môžeme zhrnúť do tvrdenia, že naše zdravie a kondícia dokáže prudko súvisieť s tým, ako „sa nám v posteli darí“, čiže v akej miere sa s daným problémom stretávame a či vôbec. K zlepšeniu našej kondície a teda vrátane tej sexuálnej môže dopomôcť zmena životného štýlu. Nemusí byť možno radikálna, avšak mala by ísť zdravou cestou. Určite môže byť len prospešné vylúčiť zo svojho života cigarety a stres a nahradiť ich napr. zdravou stravou, pravidelným pohybom a čerstvým vzduchom.

  • Prospešné dokážu byť tiež afrodiziaká, prípadne nejaké zmeny v intímnom živote.

K známym škodlivým faktorom sa radí nadváha a nedostatok pohybu. S týmto samozrejme prichádzajú aj ďalšie civilizačné ochorenia. Každopádne v spojitosti so „sexuálnou kondíciou“ je známy fakt, že minimálne 30 minútovou prechádzkou v pravidelných intervaloch (denne) je až 41% pravdepodobnosť, že sa vyhneme vzniku erektilnej dysfunkcie.

Muž v boxerských rukaviciach, fit


Strava je našou pravidelnou súčasťou a v nemalej miere tak ďalším rozhodujúcim faktorom. Zdravé stravovanie, a to konkrétne cca 5 až 6 porcií ovocia či zeleniny za deň (!) by malo byť našou výsadou v prípade, ak si chceme uchovať zdravý krvný obeh. A ako vieme, ten je pre dosiahnutie erekcie základom. Naopak krvný obeh výrazne spomaľujú vyprážané jedlá, nasýtené tuky a umelo spracované potraviny.